منتديات مس حلا
] [img]http://help.ahlamonta

زوجي يطلب مني المغادره 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا زوجي يطلب مني المغادره 829894
ادارة المنتدي زوجي يطلب مني المغادره 103798

منتديات مس حلا
] [img]http://help.ahlamonta

زوجي يطلب مني المغادره 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا زوجي يطلب مني المغادره 829894
ادارة المنتدي زوجي يطلب مني المغادره 103798

منتديات مس حلا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات مس حلا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

زوجي يطلب مني المغادره

كاتب الموضوعرسالة
اسراء

انثى نقاط التقييم : 0

زوجي يطلب مني المغادره Empty
مُساهمةموضوع: زوجي يطلب مني المغادره   زوجي يطلب مني المغادره Emptyالإثنين يناير 11, 2016 9:46 am

السلام عليكم انا عضوه جديده ف المنتدي وعندي مشكله بتمنا القي الحل عندكم انا متزوجه من حوالي سنتين وثلث شهور وماعندي اولاد وجودي بيسافر خارج البلد واخدني معاه من بعد الزواج علطول وهو الحمدلله بيحبني وانا بحبه بس ف حجات غريبه بتحصل وانا مش عارفه ايه الصح فيها وايه الخطء من بعد الفرح لما سفرنا انا وهو عشان شغله وقعدت ثلاث شهور معاه ف الغربه وكنت مطره اني اغادر البلد عشان الاقامه ونزلت بلدي شهرين ورجعت وبعد مارجعت بب خمس شهور زوجي طلب مني اني انزل بلادنا شهر او شهرين وارجع ومش عارفه ايه سبب طلبه دا وسئلته ايه السبب قلي انزلي غيري جو وتعالي قولتله لكن انا مااشتكيت وصمم اني انزلت وسمعت كلامه ونزلت وهكذا كل خمس شهور او اربع شهور ف الغربه القيه بيطلب مني نفس الطلب اني انزل بلادنا شويه من غير انا مااقوله مع اننا ديما كويسين مع بعض ومافي بنا اي مشاكل غير بسيط المشاكل الطبعيه بين اي زوجين بس مش قدره افهم ايه سبب طلبه مني الطلب دا وجلست معاه وقولتله احكيلي بسراحه ايه السبب الا يخليك تقولي كدا كل فطره من رجوعي ماوصلش ابدا معاه لاجابه صريحه مع اني لم اسمع كلامه وانزل زي ماهو طلب مني يفضل ديما يكلمني اكتر من مكالمه ف اليوم ويسهر معايه دائما طول الليل ولم يمر شهرين او شهر ونص علي بعدي عنه القيه بيطلب مني اني ارجع ولو طلبت منه يخليني شويه اسبوعين ولا شئ يزعل مني لم يلقيني رفضه ارجعله وقت ماهو طلب وكمان مايكلمنيش لحد مااوافق انه يحجزلي واسفرله ودلوقتي هو مصمم علي نزولي بلدي رفضت وبشده اني انزل وهو مصمم جدا انه ينزلني وانا مش عارفه اعمل ايه اوافقه وانزل زي كل مره ولا ارفض المره دي ولا اعمل ايه ارجو حد يساعدني انا خايفه اي قرار اخده يكن خاطئ اسمع كلامه وانزلي بلدي ولا اصمم وماانزلش ارجوكم محتاجه المساعده بجد والرد علي رسالتي واسفه علي الاطاله شكرا
اسراء

انثى نقاط التقييم : 0

زوجي يطلب مني المغادره Empty
مُساهمةموضوع: رد: زوجي يطلب مني المغادره   زوجي يطلب مني المغادره Emptyالإثنين يناير 11, 2016 9:55 am

ارجو حد يرد عليا انا بجد مش قدره اوصل لقرار صح وكمان هو عايز يحجزلي علي اخر الاسبوع دا عشان كدا محتاجه الرد بسرعه عشان اخد القرار انا خايفه يتعود علي بعدي وانا الا اندم بعد كدا انا عارفه ان ممكن الا يقراء الموضوع يشوفه بسيط او مش مستاهل من وجهت نظره بس بجد بلنزبالي الموضوع كبير واخد من عقلي تفكير كبير جدا وحيره حد يسعدني ارجوكم وشكرا

زوجي يطلب مني المغادره
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» زوجي يطلب مني المغادره
» زوجي يطلب مني المغادره
» كيف اسعد زوجي
» جننت زوجي بالنعومه